:white_check_mark:درمان اختلال روان خوانی دانش آموز

:small_orange_diamond: ١- از ترکیب نشانه ها با صداها غافل نشوید. اگر بچّه ها ترکیب صداها و حروف همان چند درس اوّل را خوب یاد بگیرند بقیه ی صداها را زود تر ترکیب کرده می خوانند و می نویسند.

:small_orange_diamond: ٢-هر روز کلمات مختلفی حدّاقل سه کلمه برای کودکتان در دفتری بنویسید و از او بخواهید تا کلمات را صداکشی نماید.

:small_blue_diamond: ٣-بر عکس عبارت بالا کلماتی را به صورت
صداکشی شده بنویسید.(صدای هر کلمه را داخل دایره گذاشته و از نو آموز بخواهید کامل کلمه را بنویسد.)

:small_blue_diamond: ٤-با نشانه ها و حروف خوانده شده کلمات جدیدی بسازید و بخش های هر کلمه را به صورت جدا نوشته و از فراگیر بخواهید کامل کلمه را با صدای بلند بخواند و بنویسد.

:small_orange_diamond: ٥-بر خلاف عبارت 3 این بار کلماتی را نوشته و از فراگیر بخواهید آن ها را بخش کند.

:small_orange_diamond: ٦-در ابتدا به سراغ کلمات ساده رفته حروف و صداهای آن را جابه جا بنویسید و از کودکتان بخواهید با آن ها کلمه بسازد.

:small_blue_diamond: ٧-با دادن کلمه با کودک جمله سازی تمرین کنید.

:small_blue_diamond: ٨-با دادن کلمات نامرتّب از کودک بخواهید جمله ای مرتّب و با معنی بنویسد.

:small_orange_diamond: ٩- یک یا دو جمله به کودکتان بدهید. مخصوصا جمله ی دوم را ناتمام بگذارید و از کودک بخواهید با ادامه دادن مثلا دوجمله ی دیگر نوشته را کامل کند.

:small_orange_diamond: ١٠-از کودکتان بخواهید با صدای بلند بخواند و بنویسد در حدّی که خودش صدایش را بشنود.



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پژوهشگران جوان دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات آموزشات هک و امنیت لبخند صورتی :) چرم های دست دوز چرم ستاره Melissa آقاي پکيج Jasmine موزیک , آهنگ بهترین سایت دانلود کتاب خارجی